30 Mart 2013 Cumartesi

Peki Kim Bu Genç Gezgin?

Merhaba!
Öncelikle bu blogu açmamda bana yarar sağlayan, destekleyen aile ve arkadaşlarıma teşekkürlerimi iletirim.

    'gezmek' kavramını sadece evden dışarıda bir yerlerde dolaşmak olarak görmemeliyiz. Gezgin bu anlamda eş seslidir bence. Akıl gezgini,Hayal gezgini,Mekan gezgini gibi...
Ve şahsen ben bir hayal gezginiyim. Nedenini size söylesem anlamazsınız ama beni bu gruba çeken en önemli neden rüyalarımdır...
Yılın belirli zamanlarında aynı rüyayı istesem de istemesem de ardarda 2-3 gez görürüm.
Bunların en güzel yanı da saçmalık evet saçmalık. Ben şahsen çok saçma bir insanım (iyi anlamda tabi). Pardon düzeltiyorum, hayallerim çok saçma, ama elbette rüyalarımı sevmemezlik yapmıyorum. Kabuslarımı bile seviyorum ben, çünkü olayların içinde 'bambaşkalık' var. Ve İşte benim özel olma kaynağım da bu bambaşkalık, normal insandan farklı algılayabilme yetisi, hayvanlara olan aşırı zaafım...

İşte Genç Gezgin bu.

Ayrıca fotoğraflara da zaafım var, yine bambaşkalığımı fotoğraf çekme yetime yansıtmışım heralde :)
İşte internetten bulduğum resimlerle ve benim çektiğim fotoğrafların bir harmanı.




 
 
 
 
 
 

Bu arada ben bir 7. sınıf öğrencisiyim, eğer ben kendimi bu kadar iyi ifade edip kültür ve okuma bilgimin yettiği kadar yazı yazabiliyorsam bunu sen de yapabilirsin yolun açık olsun
;)
 
 
 

2 yorum:

  1. Bu fikri çok iyi buldum. Ayrıca çook güzel bir yazı olmuş hele ki başlangıç için mükemmel :)

    Kolay gelsin diyorum. Takipteyiz =)

    YanıtlaSil
  2. Değerli Genç Gezgine,
    Kocaman iç dünyanın bitmeyen güneşinin ışınlarından bize yansıttıkların için teşekkürler...

    Her zaman mutlulukla okumak isterim yayınlarını özlemle...

    YanıtlaSil