30 Mart 2013 Cumartesi

Çok Satan Anlamsızlık

Batıda satış rekorları kıran kitaplara bakıyorum da çoğu vurdulu kırdılı, şiddet içeren veya size hiçbir şey kazandırmayan türden.
Kitap okumak bence insanın bilgi birikimini geliştiren kültürel, sanatsal ve sosyal açıdan yol katetmesini sağlayan gelecekte kullanabileceğimiz bilgileri aldığımız kaynaktır.Ve bu kaynağı seçmek de bizim ellerimizde.Geleceğimizi hazırlayıp şekillendirmek işini en başından kültür kitapları okuyarak başlamayabiliriz.Kitap okumayı ve kitabı severek okumayı istiyorsak önce ilgimizi çeken kitaplardan başlamak en iyisi olur.Sonralardan kültür kitaplarına başlayabiliriz ama mutlak (bence tabi)geleceğimizi şekillendireceksek ne kadar geç olursa olsun kültürel kitaplar okumalıyız.  
Şahsen ben macera kitapları da okumaktayım.Fakat size söylemek istediğim şey, macera gerilim gibi konuları olan kitapların yanında size bir şeyler katacak kitapları da okumanız.
Ayrıca ben kitapların filme dönüştürülmesini pek sevmem.Orjinalinin küçük de olsa benim için önemli ayrıntıları yönetmenin isteğine göre değiştiririliyor.Ve
belkide en önemli bölümü çıkarılmış oluyor.Ayrıca kitabı okumak ve oradaki olayları zihnimde canlandırmak bence hayal kurma yetisini de arttırır.Olayların içine kendimi sokmak nasıl düşüneceğimi ne yapabileceğimi düşünmek bence kitaptan alınan hazdır.        ;)

3 yorum:

  1. Ben O Vurdulu Kırdılı Dediklerinden Okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. eveet bunun etkisi olarak çabuk sinirleniyorsun.

      Sil