8 Mayıs 2013 Çarşamba

Dünya değişik tür insanlarla harmanlanmış bir çeyiz sandığı gibi açıkçası.İçindeki insanların kendilerini anlaması en az bir başkasının anlaması kadar zor,ben de anlayamıyorum zaten.Dışarıdan bakıyorum da,hiçbir şeyi göremiyorlar.Diplerinde,doğa anada kıyametler kopuyor,haberleri yok.Hepsini ben görüyorum.
' uygar olacağız' diyorlar,iyi,anladım da,doğayı ezerek mi uygarlaşılır onu anlayamadım...
Ben doğayı seviyorum,sadece onu anlıyorum,onunla beraber yaşıyor ona karşı değil de,onunla beraber savaşıyorum.Onunla birlikte mutluyum,zindeyim,ve,özgürüm...



1 yorum:

  1. Sevgili Genç Gezgin,

    İnsanları anlamak için verilen uğraşı insalık tarihi kadar eskidir. Bir çok filozof üretmiştir bu konu aslında :)...

    İnsan olmak, daha da insan olmak isteyenler ile insanı da bir ağaç dalı gibi gören ve gövdeden ayırarak gücünü kanıtlayanlar arasında derin bir fark vardır.

    Bunu anlayan biri olduğun için çok mutluyum. Doğa ile özdeşleşemeyen insan, farkında değildir ki doğanın ürünüdür ve tekrar doğaya teslim edilecektir.

    Tüm bunlara rağmen genç, dinamik ve hızlı çalışabilen aklımızı kullanarak insanı anlamaya, anladığımız her bir davranışına da yeri geldiğinde savunma mekanizmalarımızı kurmaya devam etmeliyiz.

    Dünyada sadece toprağa, suya, bitkiye ve hayvana zarar veren insanlar bulunmamakta. Yetmezmiş gibi insana zarar veren "insan" larda o kadar fazla ki....

    Yeni yazılarını, görüşlerini ve şimdiden oluşmaya başlayan insanca düşünceleri bekliyorum heyecan içinde....

    YanıtlaSil